четвъртък, 14 май 2009 г.

Моята 100-на публикация



Настроението ми днес е отново много пролетно и леко приповдигнато, обичам да се радвам и на малките неща.
Това е моята 100-на публикация!
Вече три месеца пиша в моя блог. Започнах някак несигурно, но със сигурност намерих своето – моето място. Поддържането на “Опитайте…’ ми доставя удоволствие.
Тук е моето, надявам се вече и ваше кулинарно пространство!
Публикациите, рецептите и приложените снимки са част от моето ежедневие - празници и делници, кулинарно забавление и отмора. Радвам, когато споделените ми идеи ви допадат и чета ваши коментари.


Намерих нови съмишленици, надявам се и приятели… Открих други интересни лични местенца. Усетих задоволството да ме поздравяват непознати за мен хора, както и възможността да благодаря лично на автори с харесвани от мен рецепти. Получих и първата си награда – за вдъхновение. Висока чест и признание от Дими - изключително талантлива творческа и художествена млада дама.


Тук е мястото да благодаря на всички мои приятели, читатели и вдъхновители!
Благодаря ви, че ви има!
Наистина!




Пожелавам си интерес, желание и ентусиазъм за още много поста по 100.
Да поддържам “Опитайте…”, дори аз да съм единственият му читател…
Да бъде Моето, ще се радвам и Ваше кулинарно пространство, и да опитаме заедно...


6 коментара:

Йоланта Делибозова каза...

Пожелавам ти интерес, желание и ентусиазъм за още много поста по 100. Имаш много приятели и съмишленици,скъпа Диди.За всички нас е огромна чест и удоволствие да четем блога ти и да приготвяме вкусните ти рецепти.Ти си много фин човек и това ярко се отразява на кулинарията ти.Предложенията ти винаги са изтънчени,интересни и аранжирани с много вкус и финес.Човек,който умее да се радва на малките неща,който забелязва красотата в незабележимото е орисан да бъде обичан.А ние те обичаме.

Unknown каза...

Скъпа Дианка, поздравявам те най-сърдечно с 100-ната ти публикация! Неусетно става, когато идва отвътре с много желание, любов, фантазия и вдъхновение, нали? Бъди щастлива с всичко, което твориш. Благодаря ти, че правиш щастливи и нас!
Прегръщам те с много обич,
Тонито

di_ani каза...

Скъпи Йоли, Тони,
вие самите откривате и създавате много любов, красота и финес!
За мен е чест да ме поздравите,
да пишете такиви мили думи и
да ви считам за приятели!
Благодаря ви, от сърце!
Целувам ви!

Dimitrana S. каза...

Диани, сърдечен поздрав и топла прегръдка и от мен!
Пожелавам ти все такава творческа енергия и заряд: за реализиране на красивото, вкусно, оригинално.. А на себе си пожелавам здраве, за да ти се радвам, за да следя блога ти, за да се вдъхновявам от идеите ти.. 3а да е по-цветно, интересно и с повече удоволствие за сетивата ежедневието!

Еoc каза...

Поздравления! В твоя блог открих много идеи, красота и вдъхновение. Желая ти да си винаги здрава и често да ни радваш с нови публикации!

di_ani каза...

Мили Дими и Еoc,
вашите поздрави, топли думи и одобрение означават много за мен.
Сърдечни благодарности и
прегръдки!